• ULTRON T108 PRO V2

Brak towaru
9499.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 0
Kurier (Pobranie) 0
Kurier 0
Dostępność Brak towaru

Ultron T108 PRO V2

 

Czy da się stworzyć hulajnogę elektryczną, która pod względem parametrów i osiągów zbliża się do modeli z absolutnego topu, będąc jednocześnie w znacznie niższej cenie? Firma Ultron pokazuje, że tak! Azjaci ruszyli na podbój Europy zaczynając od rynku rosyjskiego, a ponieważ ich modele spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem i odniosły sukces, możliwa stała się dalsza ekspansja na Europę. Dzięki temu możemy zaprezentować w naszej ofercie: Ultron T108 PRO V2.

 

Jest to hulajnoga elektryczna, dedykowana użytkownikom szukającym wrażeń, dla których zwykła rekreacyjna jazda to za mało. E-hulajnoga Ultron T108 Pro ma do zaoferowania „coś więcej” – coś, co powinno zadowolić nawet wymagających klientów. Sprawdzi się w mieście, ale budowa i komponenty z jakich została wykonana sprawiają, że jej głównym przeznaczeniem powinna być jazda w terenie. Wtedy jest zdolna pokazać swoją prawdziwą moc i możliwości, jakie oferuje!


image


Silnik, prędkość i zasięg:

 

Jeśli chcemy poczuć, jakie atrakcje przygotował producent – włączamy tryb „TURBO” oraz „DUAL” i… mocno trzymamy się kierownicy! Na tych ustawieniach pracują dwa silniki po 3000 W, co (jak łatwo obliczyć) daje moc maksymalną w wysokości 6000 W. Krótko mówiąc: hulajnoga „ma kopa”. Maksymalne realne prędkości możliwe do uzyskania oscylują w granicach 80 km/h. Znajdą się e-hulajnogi, które oferują więcej (np. modele Dualtron), ale czy znajdzie się ktoś, kto powie, że 80 km/h dla hulajnogi elektrycznej to mało?

Jeśli już poczujemy moc płynącą z 60-voltowego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 35 Ah i zechcemy chwilę odpocząć od mocnych wrażeń (lub gdy przekazujemy hulajnogę komuś mniej doświadczonemu), wyłączamy jeden silnik i uruchamiamy tryb „ECO”, który łagodzi możliwe osiągi. Wszystko robimy za pomocą dwóch guzików umieszczonych przy prawej rączce kierownicy, obok wyświetlacza. Jeden żółty, drugi czerwony, oba opisane, więc nie sposób pomylić. Gdy nasze tętno wróci do normy i znów zechcemy poczuć przypływ adrenaliny (oraz mamy do tego warunki), ponownie uruchamiamy sekwencję, która wyzwala uśpione pokłady energii.

Sprzęt wytrzyma długą eksploatacja, a zasięg 70 km, który oferuje nam ten model pozwala na eksplorację dużych terenów bez potrzeby ładowania. Kiedy już taka potrzeba zajdzie, stan baterii uzupełnimy w 10-14 godzin. Całkiem przystępnie!

 

Oświetlenie:

 

Tym, co zdecydowanie wyróżnia hulajnogę Ultron T-108 Pro na tyle innych e-hulajnóg jest jej wygląd. Przede wszystkim wielkie, hipnotyzujące światła na froncie. Dwie masywne lampy soczewkowe, znajdujące się nad przednim kołem, gdy są wyłączone, przypominają przyjazne oczy robocika WALL-E. Lecz gdy je włączymy, hulajnoga przechodzi wizualną transformację i nabiera groźniejszego wyglądu. Już nie „patrzy” na nas sympatyczny robocik, a robot z oczami czerwonymi jak Terminator z dobrze znanego filmu z Arnoldem Schwarzeneggerem! Efekt robi wrażenie! Nie sposób przejść obok niego obojętnie, tak samo jak niemożliwe jest, żeby ktoś kogo mijamy w trakcie jazdy nas nie zauważył. Jeśli lubimy budzić zainteresowanie i chcemy żeby inni się za nami oglądali, na tej hulajnodze mamy to jak w banku!

W niektórych modelach użytkownicy spotykają się z problemem pod tytułem: „niby mam światełko, ale i tak ledwie widzę, co jest przede mną” – w przypadku Ultron T108 Pro podobne trudności nie występują. Nawet, gdy nastanie noc, będziemy mieli przed sobą dobrze oświetloną drogę i sprawnie ominiemy wszelkie przeszkody. Ale czy musimy je omijać?


image

 

Koła:

 

Niekoniecznie! A przynajmniej nie wszystkie. Możliwości, jakie kryją się za masywnymi, potężnymi kołami nie poczujemy jeżdżąc po prostych drogach w mieście. Dopiero gdy wybierzemy się w teren, wyciśniemy to, co naprawdę oferuje ten sprzęt! Nie bez powodu Ultron T108 Pro jest wyposażony w 11-calowe koła(pompowane dętkowe z przodu i z tyłu) o szerokości 95 mm i terenowym bieżniku. Nierówności, które zmuszeni jesteśmy omijać na innych sprzętach, okazują się do pokonania! Drogi, na które nie wjedziemy inną hulajnogą elektryczną, okazują się do przebycia! Ale pamiętajmy, że choć producent wyposażył hulajnogę w wydajne amortyzatory (z przodu i z tyłu), a koła z wyglądu przypominają koła quada albo nawet monster trucka, nie jest to sprzęt dla wyczynowych kaskaderów. Warto zachować umiar w pozamiejskiej eksploracji.

image

Hamulce:

 

Pamiętajmy też, że nie każdą przeszkodę da się pokonać lub ominąć. Czasami pojawia się w sposób nagły, dlatego w e-hulajnogach oferujących tak duże maksymalne prędkości jak Ultron T108 Pro, nie może zabraknąć wysokiej jakości hamulców. O nasze bezpieczeństwo zadbają hydrauliczne hamulce tarczowe(przód i tył), a także hamulec elektromagnetyczny z odzyskiwaniem energii. Bo w parze z możliwościami musi iść jakość!

 

Podest:

 

Warto zwrócić uwagę na podest o długości 67,5 centymetra i szerokości 28 centymetrów, co czyni go jednym z najszerszych w segmencie hulajnóg elektrycznych. Producent postawił na wygodę, ale zadbał również o wygląd. Zamiast najczęściej spotykanej prostej budowy liniowej, mamy profilowane boki z lekkim zwężeniem w tylnej części, dzięki czemu podest nie zahacza o łydki podczas chwilowych postojów np. na czerwonym świetle. To kolejny element masywnego wyglądu hulajnogi Ultron T108 Pro, ale nieco złagodzony wyprofilowaniem. Być może projektant trzymał się słynnego na siłowniach powiedzenia: „najpierw masa, potem rzeźba”.

image

 

Błotnik:

 

Skoro przy wyglądzie jesteśmy, zwróćmy uwagę na jeszcze jeden dość niestandardowy element. W zdecydowanej większości hulajnóg, tylny błotnik jest zaokrąglony i umieszczony bardzo blisko koła. Ultron T108 Pro po raz kolejny wyłamuje się ze schematu, stawiając na nieco bardziej ekstrawaganckie rozwiązanie: błotnik jest prosty i znajduje się wysoko nad kołem. Dla użytkownika tej hulajnogi różnica jest tylko wizualna, a zastosowany wariant będzie chronił podobnie jak błotnik przylegający do koła. Ale jeśli wybieramy się na hulajnogową przejażdżkę z właścicielem modelu Ultron T108 Pro, zaraz po tym, jak skończyło padać – nie jedźmy bezpośrednio za tą osobą...

 image

Waga: 

 

Wybór stali zamiast aluminium zastosowany w większości komponentów, z których składa się e-hulajnoga Ultron, sprawia, że cena nie szybuje w górę, ale niesie za sobą zwiększenie wagi urządzenia. Hulajnogi elektryczne oferujące zbliżone osiągi pod względem prędkości i zasięgu ważą od około 30 kg do 50 kg (jednymi z najlżejszych są Dualtron Eagle i Dualtron Spider). W tym zestawieniu Ultron T108 Pro o wadze 48 kg plasuje się zdecydowanie powyżej średniej. Ale jak zawsze: coś za coś. Cena niższa o dobrych kilka tysięcy od modeli o zbliżonych parametrach musi z czegoś wynikać. Warto postawić sobie pytanie: czy mam zamiar ją często nosić? Bo jeśli nie, większa waga wcale nie musi nam przeszkadzać. Nawet więcej: masywne wykonanie zwiększa wytrzymałość hulajnogi, a tym samym maksymalną dopuszczalną wagę użytkownika (producent deklaruje 150 kg).

 

Kierownica: 

 

Ultron dba o detale w swoich sprzętach, a tym samym również o zadowolenie klientów. Model T108 Pro oferuje kierownicę z regulacją wysokości i możliwością składania (całej kierownicy, jak i obu rączek), co nie jest standardem na rynku. Jeśli myślimy o czymś, co łatwo przewieźć samochodem poza miasto, by poczuć moc hulajnogi w terenie, ta możliwość składania jest nieoceniona! Kable znajdujące się przy kierownicy są oplecione dodatkową osłonką ochronną, co wpływa na ich trwałość. Żeby ruszyć, uruchamiamy stacyjkę na kluczyk - w zestawie są dwa (jeden zapasowy). Lepiej ich nie zgubić, bo bez kluczyka nie odpalimy silnika. Takie rozwiązanie samo w sobie stanowi element dobrego zabezpieczenia przed kradzieżą.

image

 

Dodatkowo:

 

Hulajnoga Ultron posiada również miejsce na zamontowanie siodełka (w tylnej części podestu). Stosowanie siodełka pozostaje wyłącznie w guście użytkownika. Nie jest konieczne do jazdy, ale jeśli nagle zamarzy nam się jazda w pozycji motocyklisty-harleyowca, jest to kolejna możliwość, jaką otwiera przed nami Ultron T108 PRO V2!

Silnik 6000 W
Maks. prędkość 80 km/h
Zasięg 70 km
Akumulator 35 Ah
Czas ładowania 10-14 h
Hamulec Hydrauliczne tarczowe
Amortyzacja Przód i tył
Koła 11''
Typ kół pompowane
Oświetlenie w zestawie
Możliwość zamontowania siodełka TAK
Składana TAK
Waga 48 kg